Føler meg skyldig i å ønske å starte ny familie på nytt. Jeg har 3 barn fra før og blir utrolig trist av tanken på å bli en bedre far nå og starte ny familie

Føler meg skyldig i å ønske å starte ny familie på nytt. Jeg har 3 barn fra før og blir utrolig trist av tanken på å bli en bedre far nå og starte ny familie.

Vet ikke hva jeg vil, føler meg også som en svindler fordi jeg på en måte har «lurt» med en dame som min kjæreste i 1 år ish og hu vil ha barn men jeg er bare generelt en dårlig fyr tror jeg

Hvorfor tenker du ((vennlig melding) at du vil bli en bedre far nå? Kan det ikke hende at du er en god far fra før også?

For guds skyld ikke sett flere barn til verden fordi du har en psykologisk episode. Snakk om toppen av egoisme.

Av erfaring på motsatt side av det du står på, tror jeg du skal sette dine egne følelser, og behov til sides og tenke på de barne du allerede har og hva du kan gjøre for dem får å “bli en bedre” far, for så seinere å evt få flere barn. Det er noe med det å ta vare på det man allerede har, og god kommunikasjon med ny dame rundt dette er på sin plass,da vil du kanskje møte forståelse.