Familie problemer som påvirker meg mentalt

Hei dere fine folk.
Det tok meg en god stund for å skrive dette.
Jeg er ei jente på 27 år som bor hos foreldrene sine. Jeg har i tillegg to yngre søsken og en hund.

For mer enn et år siden skjedde det noe mellom foreldrene mine som jeg ikke skal gå mer i dypden. De gikk i parterapi, har gått hos psykolog osv. Men ting har ikke blitt bedre. Blir tatt opp ting som har skjedd for ett år siden som fører til konstante kranglinger. Det er kranglinger som oppstår hver uke. Problemer at disse kranglinger har medført til vold, skriking og kast av gjenstander. Det er en hund i mellom alt dette som også skaper stor bekymring.

Brødene mine er yngre og har desverre blitt innblandet i disse par problemene siden alt dette startet. Som regel blir de indratt i alle kranglingene. Det har blitt et stort problem at jeg er veldig bekymret for dem som søster. Dette har også påvirket dem mentalt.

Problemet er at verken jeg eller Brødene mine vet ikke hvordan vi kan stoppe dette. Vi lever med konstant angts og frykt, og slik kan vi ikke leve.

Vi har prøvd å snakke fornuft til.dem begge men det er rett og slett som å snakke til en vegg. Vi har ikke i tillegg andre rundt oss som.vi kan snakke om dette til.

Om noen vet hva vi kan gjøre hadde vært til stor hjelp

Tusen takk!

Hva slags avtale har du med dine foreldre ang. bosituasjonen, og hvor gamle er brødrene dine?