Ensom, noe deprimert, men likevel fortsatt litt leken og med mye humor

Hørtes det rart ut? Okay… Men vil si det beskriver meg litt som person. Er ensom i et forhold, - ene vil noe og andre kjeder seg…enten ene eller andre veien… I tvil, men ikke råd til ta steget og flytte akkurat nå… Gjør ikke saken bedre av at jeg ikke har noe særlig nettverk her/ gode venner kunne finne på litt mer av " mitt" med. Bor heller ikke i en by med muligheter i nærheten for litt mer " alternativer"…
Likevel…Det jeg savner mest er noen kunne prate/ skrive litt med om det meste. Er ganske åpen som person selv om det tar litt tid før jeg stoler på folk… Noen fungerere det også bedre med enn andre sånn helt ærlig sagt. Vil det skal gå begge veier, og noe jeg har funnet litt viktig er humor! Varme og forståelse er også viktig… Noe som slett ikke funker er om jeg konstant blir funkende som en " klagemur"- og omtrent kun det… Det stjeler mer energi enn gir! Pluss en annen ting…Sier jeg noe( eller du…) så syns jeg det er normal folkeskikk og lytte litt og prøve være litt interressert istedetfor kun å dure iveien videre om kun ditt… Som sagt…- begge veier…
Noen av mine intr er reise/ tur, dyr, musikk, danse, nyte kaffe eller glass vin, foto, natur, lese, litt film/ serie, lage smykke, litt spill… med mer…
Mer om meg… Er ei ungjente på 47😝
Ønsker kontakt- gjerne noen skrive med som muligens har littegrann til felles med, og i akkurat passe alder! ( den er vid!) 😉😊

…så venter jeg spent om jeg får noen “julegaver”…! 😊

Hei,kjente meg igjen i mye av det du skriver,jeg er 49 år,samboer,barn og 1 hund.
Vil gjerne bli kjent,er innflytter hit vi bor så har lite nettverk her,det hjelper ikke mye på ensomhets følelse det,så fint og ha noen og dele ting med.
Liker godt og reise,se nye steder,har en som er altfor hjemmekjær så drar ofte alene,ikke enkelt når man er ulike alltid.
Fortsatt God jul til deg.

Hei!
Eg kan hjelpe med serie/filmtips :)

Takk du, men ikke så galt at jeg ikke har funnet en del av det selv😉
Trenger noen " prate" litt med også🙂