Hei DU flotte “ensomme” koselige jente …ca 18-48… som helst bor i (midtre) BUSKERUD omegn :) Savner DU en snill gutt/mann å gå turer med, prate om absolutt ALT med, og kanskje dele hele DEG selv med, så har du funnet MEG her. Du finner meg bevisst ikke på noen (kjedelige) sosiale medier (face / snap), eller chat osv, og jeg ser meget sjelden TV (reprise TV). Min mobiltelefon har ingen / (null) lagrede ekskjærester, (null) jentevenner, for er man ferdig med tidligere forhold’ så trenger man ikke den slags “minner”. Ingen har (selv) valgt å komme til verden, og ingen har (selv) valgt sitt eget utseende. DU har fått livet ditt i gave, og DU må ta godt vare på deg selv. Bruk dagene DINE super godt. Jeg har visst bra (pent) utseende (hørt), men det er jo deres “syn”. Kunne vel ha sjekket opp ei kassa-dame på matbutikken etc, (-Hei, vil du bli med på gåtur!?), men “sjenerte” meg dropper det, til fordel for DEG’ som leser dette. Fint om du er normal “slank”, og ser ok ut. Utseende betyr kun litt, og alder er jo bare et tall :) Kanskje er DU en smart moden “tenåringsdame” som heller velger voksen moden gutt/mann fremfor ung umoden uerfaren gutt? Eller er DU en moden erfaren jente-kvinne som kan være “barnslig” (leken)? VENNER kan man jo uansett bli, og kanskje kan det bli til noe mer. Noen viktige punkter i VÅRT forhold er pålitelighet, trygghet, åpenhet, godhet, omsorg, forståelse, trofasthet, og kjærlighet. Jeg har aldri røyket / snus, og aldri brukt noe andre rusmidler enn kun litt lovlig alkohol. Du finner meg ikke på byen, og jeg er ferdig med festing, og alkohol’ som er bortkastet. Livet DITT er for kort til å kaste bort tiden på Gaming, sløvende TV-serier, og stadig stirre ned i “smart”-telefon osv. Min yrkesbakgrunn er spesiell, og mine interesser / sportsvalg er var “ekstreme”. Flott om du liker enkle koselige turer i skogen, på fjellet, og ved på sjøen osv. Overnatte i hytte, i telt, og i bilen’ er fint. Er DU ei snill jente som er klar for forhåpentligvis langvarig vennskap med eventyr’ så ta kontakt med “ensomme” MEG :P