Ble brutt og klage

Jeg snakket med ei hyggelig dame og hadde samtale på ca 30 minutter før det ble brutt.

Klagen - Jeg ringte tilbake og håpet å få en forklaring på hvorfor. Men hun svarte bryskt at man kun får noen få minutter. Dette bør Mental helse hjelpetelefon opplyse tydlig når man ringer. Det kan hende at det ble brutt av forståelige årsaken. Men allikevel så kan personer som tar imot si at kun har få minutter.

Jeg håper noen hos dere leser dette og svarer på tilbakemeldingen.